hormonok vicces jártéka

Már megint itt vagyok ,hogy írjak de már most el feljtettem mit is akartam.
A lényeg ,hogy még mindig úgyan ott vagyok. Szeretni akarok de nem tudok.vagy tudok csak nem engedik? 
Itt van ő mí csodás mikor vele vagyok. De ha már ott van más aki el vonja a figyelmemet már nem ugyan az!!
Ohh bárcsak elmondhatnám mit is akarok. Csak én magam sem tudok.
Mondjuk most csak annyit ölelni , hozzá bújni és tán csókolni. De nem szereti nem kívánja...

Csók! "Nem csók az, hidd el, amely tiltva nincs!" Oh hát ha elmondhatnám ,h meg veszek egy csókod ért... :S De nem lehet. Persze a sors fintora. Majd talán egy következő élteben rendben kalapos?
Nah és veletek mi van ott a dohányzóban? Gitáros fiúcskák emlékeztek vajon rám? Oly sokan vagytok és még is kevesen!! Bár csak ne lennék ilyen .. és talán boldog lehetnék.

Boldogság hát mi az? Tudja valaki érti valaki??? Mire jó az??

Hát és jön a kérdés szerelmes vagy? Te jó ég !! Hát ilyen kérdést... nem tudom , lehet..igen ... de hogy! Hát mi az a szerelem?? Oh igen tudom az agyban be induló egyeshormonok! Mi dönti el ,h ez beindul-e? Meg vagyok áldva. De ezt érezni kell a másiknak is nem?? Bár ha ő nem figyel elégé akkor nem...

De kiskalaposom téged tán... áááhh mindegy hadjuk a dolgot!

OH hát rólad meg is feledkeztem. Kedves 103 sajnálom ,hogy már hanyaggolak De ennek így kell lennie. Te is tudod jól ,h én soha nem voltam hozzád való bizony! Mind ketten más világban élünk. Szó szerint teljesen más világba!


 

@ 2011.02.27. 01:26

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr382693918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása