magány

 Hát jó régen látogattam  kedves blogomat :) Elégé ingerszegény környezetben vagyok. A napjaimat itthon töltöm magányosan. :( Várom már ,h szeptemberben legyen valami az életemmel mert most azt érzem csak egy fölösleges ember vagyok a földön. Semmit nem teszek amiért érdemesnek mondható az életem :S Azt érzem ,h elmennék innen messze nagyon messze . Hiányzik a régi életem mikor voltak barátaim és mindig nyüzsgőt valaki mellettem. tanultam új információkat szívtam magamban. Ennél lehet rosszabb is a helyzetem igaz ha nem lenne velem a szerelmespárom! De vele is csak 2 hetente találkozom igaz akkor boldog vagyok és érdemes élni. De ilyenkor magam alatt vagyok:( Szeretném ha vége lenne az egésznek és már nem lennék itt bárhol lennék csak ne itt magányosan :(

Szükségem van barátokra :((  

 

 

@ 2012.02.22. 13:36

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr794171515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása