A valóságban az a gáz ,h nincs háttérzene

Haho kedves olvasó. Fáj nagyon fáj ahogy apukám viselkedik. Mert már nagyon elegem van ebböl az egész helyzetböl. Ohh... egyével ezzelöt még osztották nekem ,h család így úgy. Hát tessék akkor most hol van a családom?? hmm..?? Mert ami itt van az nem család.

Nem is én vagyok itt fontos ,hisz én csak hétvégén érzem ,h mivan. De az öcsém... csak annyit észlel belöle ,h a szülei ide oda dobálják. Szörnyű... elegem van!

Amásik pedig ,h olyan házit kaptam ,h magamról írjak 2 oldalt. Igazán nehéznek tünik. De tényleg nem egy könnyű feladat! Probálok vissza emlékezni ,h mivolt velem de annyi az össz emlékem ... juditka.... gyönk.... őőő és zavarban vagyok ,h mi szeretem volna lenni. Miért küzdötem. Egyszerüen üreség van a múltamban.

@ 2011.02.07. 14:31

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr372644447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása