Ez cép

M

Meg sem történt még velem,
Mire leginkább vágyik szívem.
Félve gondolok rá kedvesem,
Mi történne énvelem,
Ha elragadna a heves érzelem.

A szót nehéz kiejtenem,
Amit még nem hallott tőlem senki sem.
Amit ki fogok mondani remélem,
Annak, aki megérinti szívem.

A kudarcokat talán már kihevertem,
Amik megsebezték lelkem.
Készen állok kitárni egész énem,
Ha megtalálom benned másik felem.

Az lenne a legfontosabb nekem,
Ki szépnek látná arcom, szemem.
Ki nevetne velem,
Tudna harcolni, sírni értem.

Az lenne a legféltetebb kincsem,
Ki nem csak elvenné eszem,
De visszaadná hitem,
Hogy lehet szeretni engem!

Köszönöm a sok gyönyört kincsem,
Amit veled átéltem.
Mély érzéseim néha leplezem,
Hogy csalódás ne érjen engem.

Akármeddig is tartasz ki mellettem,
Amit együtt átéltünk, nem felejtem!
Szép emlék maradsz ígérem.

Meg sem történt még velem,
Mire leginkább vágyik szívem.
Félve gondolok rá kedvesem,
Mi történne énvelem,
Ha elragadna a heves szerelem.


 

A zenei Alá festés:

Címkék: vers @ 2011.01.23. 11:10

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr402606708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása