Sohse legyen rosszabb a holnap mint a ma....

Huhaa ... éppen zenét hallgatok és énekelgetek :D Egy csomó régi és új számot hallgatok mostanában :D A régi számoktól vissza térnek a jó emlékek és ez marha jó érzés :D most éppen ezt hallgatom:

Aztán jön egy picit szomorúbb szám.. ami számomra nagyon igaz... Ugyan is eszembe jutt a balagás elötti vasárnap ugyan is elégé szar volt... az utolsó olyan vasárnap amikor barátnömmel mentem vissza és a kocsiba zenét hallgatunk nevetgéltünk.. aztán az utolsó amikor barátommal lehetem szinte egész este. De valahogy nem tudtam mit tenni el kellet fogadnom ,hogy ök el mennek én maradok. nah szóval jöjön  a szám

 

De szerencsére az nem az utolsó vasárnap volt... (remélem ;) )

Szóval van még pár vidi ami rolunk szól régebbiek :D De be rakom azokat is:)

Amugy valami új vidit akarok csinálni de nincs ihletem... persze ha ilyenkor lenne pár barátom simán össze dobnánk valamit de semmi ilyesmi nincs :S így nem olyan könyű bár mit is csinálni! Iskola idöben talán könyebb :D

Címkék: zene video sör fluor hösök @ 2009.06.30. 12:41

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr11217644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása