Hát eszembe juttotál...

Ma sétáltam haza felé és eszembe juttot ,hogy milyen régen írtam. Pedig régen imádtam írni átsegítet sok-sok nehéz helyzeten. Hát rájöttem újra alkótni kéne kreatívnak lenni sok szükségem lenne rá. Így hát sokadikra elterveztem ,hogy újra írni fogok. Jó tudom ez nem így müködik.... De szeretnék írni és idöt is fogok szakítani rá. 

Jah egy kis helyzet jelentés a jövőbeli énnem neki szóval. Éppen 2012.11.21.-e van 18án volt 2 évesek lettünk Petivel. Sok mindenen át mentünk de ez vezetett ahoz ,hogy lelkileg minden okés legyen köztünk. Így a szerelmi életem kijelentem kiegyensúlyozott
De a suli hááát... vanak problémák nah jó sok mindennel vannak problémák össze kéne szednem magam. Meg is fogom tenni! Rajta vagyok tényleg mire vizsgázom addigra minden okés  lesz :D 

Probálgatok Photoshopolni meg ilyenek :D kisebb nagyobb sikerrel sikerül is tényleg! :D Majd ha lesz 1-2 jobb munkám felrakom meg szeretnék történeteket írni vagy kisjeleneteket amik lejátszodnak a fejemben meg videókat is csinálnék de ahoz partner kell az meg nincs :( majd lesz olyan barinőm akibenne van ilyenekben ...remélem... hát mára ennyit puszi kedves blogom eszembe juttotál....

@ 2012.11.21. 11:47

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr724918075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása