Én mindig töröm a fejemet valamin

Éppen szenvedek. Végre nem lelki fájdalmam van akkor jön a testi pedig már egészen tetszett, h semmi nem fáj. De mindig csak panaszkodom. Öregen az unokámat kifogom készíteni idegileg az tuti :D nem fognak jönni hozzám. Vagy addigra tán meg emberelem magam és vagány nagyi leszek. Héjj de nagyon  elöre szaladtam ám.
Pedig aztán most kis boldog vagyok ám :D Remélem ez így is marad. Nem akarok állandoan pánikolni meg ilyenek. Nem is értem miért van ez a reflex?? Más lányok is így vannak? :) Biztosan.

Pacsirta meg milyen hülye ... persze nem ő mert én is. De igazán nem vagyok kíváncsi a cseszegetésre!!!

Te jóég mennyi hülye picsa van fb-on , annyira feltudnak húzni idegileg az a ki írásakikkal. Mert persze jól kell kinézni ez eddig okés. De ,h ennyire tenni magukat! Érdekes vannak lányok akik ugyan úgy kitesznek magukért de ök még is csak normálissák és még beszélgetni is lehet velük. Nem úgy mint ezzekel a picsákkal. Noohh mindegy :D

 

@ 2011.03.13. 18:45

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr542736405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása