Héj ho :)

Éppen pihizem a hét fáradalmait :) Ezt egy elég hétnek mondhatnám! De sokkal jobb lesz ha végre be költözhetek Nóri mellé. Bele sem merek gondolni mennyi állatság lesz , van egy olyan meg érzésem ,h nem túl sok unalmas pillanat lesz. Ha még Juci is haza jön jaaj bele sem merek gondolni :)

Nagyon örülök ,h végre vele tölthetem el a leghosszabb nyaramat :) (májustól-agusztusig) Hát egy ilyen után még csodálkozom ,h partyra vágyom és emberekre?

Nagyon várom a gólyabált !! Szerintem nagyon csini rucim lesz hatalmas pillangókkal :) Még úgy néz ki egyedül megyek :( Nem lesz párom. Áhh nem is baj legalább lehet pasizni :)

Mikor neki állok írni soha nem jut eszembe mit is akartam ebből kihozni :S Akkora zűrzavar van a fejemben ,h ez nem csoda.

Jaaj egyébként új változatot is hallottam a költözés dogra ,h a papa vesz egy kis garzont. Az jobb lenne mert akkor szabadon vihetném Árcsit meg Jucit :) De igazán kitalálhatnák már mi a fász legyen komolyan ! Tele vagyok ideggel miatta!

 

@ 2010.10.09. 10:30

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr552357713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása