Hey ..Hey people! Whats up?

Myspace Girly Quotes
Myspace Comments

Hát elég régen írtam már ide pedig van pár új videó új sorozat :D Minden féle van :D De legjobban sok a szúnyog :S Én már meg örülök tölük :S Meg hát az eső... hihetetlen hogy vagy 15 fok van vagy 40 :S Hova tünt az átmenet?? Légyszíí valaki kerese már meg ... bár lehet sztrájkol vagy szabadságon van a kellemes 25-27 fok :D

Nah találtam egy újabb videót osztálykirándulásról.. tudom ,hogy igéret idén nyáron újakat de valahogy nem úgy sülel :S Elfelejtek videózni :D Képekböl meg nem ki hívás össze rakni :D ime a soha le nem adót videónk :D

 Aztán még őőőmm.... gondolkodám :D Jah hát igen best of Mónika Show!!! Hát úgy végre vége nem szenyezi tovább a népet :D Egyel kevesebb müsor ahol a 0 iq szintet mutatják :D Nah de azért reklámozok kicsit HE:D

Naah és vaan még fontos :D Megnézetem a moziban a Eclipse az igazság az ,hogy az első kétt részért nem voltam oda de ez hát ez valami fantasztikus :D Plátói szerelmem lett Jakob :D hát én vérfakasként úgy meg szeretgetném :D Anyira szééép :D

Aztán Skins 4. évadját végig adták már :D Bár M.o-n még csak a 3.-at adták le :D De a magyar szinkron szörnyű :D ezt fuck off-olva jó nézni :D Nem baszuskulcsal... khm.. kicsiit más :D Jah és ha jól értelmeztem jön film is :D De sajnos Freddy temetésével fog kezdödni :'( Ilyesmi pletykák terjengenek!! Az 5.évados embereket meg még válógatják kettő már meg van: http://www.e4.com/skins/index.html

Anyi mindenról akartam volna írni de mire ide juttok kimegy a fejemböl... nah mindegy még a végére itt be dobok még egy vidit :D Hééj hééjj bönáná :D :D

Címkék: videó orange skins mónika show @ 2010.08.07. 02:05

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr922204764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása