Sorozat függő....

Igen azt hiszem tényleg már függő vagyok :D Mindig van valamilyen sorozat amit néznem kell :D Szóval most jön az ajánló:D

- Ígyjártam anyátókal (Jó barátok filing ... vannak benne jó poénok)
-Gossip Girl "Pletyka fészek" (öm... hát... marhajó pasik vannak benne ... bemutatja mekkora hatalma van a jó ízű pletykáknak .. és közben szerelmi szálak.. jó ruhák,cipők... mi kell még? )
-Skins (sex...drog...)
-True Blood (jó azt még nem néztem :D De most fogom)
-Nana (anime :D )

Hát kb.. enyi :D De nézétek meg ajánlom mert nagyon jók :D És némelyik el gondolkodtató. Engem mondjuk a skins ragadot meg mert nem csak a bulizásról szol meg a gyerekeröl ha nem a felnöttek világáról... hogy milyen ha elhagy valakit a szülei ... az apukája...az anyukája... vagy ha csak más valásu vagy... Meg ilyenek és engem nagyon meg fogot. Szóval ajánlom öket nézétek :D

Nah már enyi

X.O.X.O Sheidy

Címkék: sorozat skins gossip girl @ 2009.08.23. 21:28

A bejegyzés trackback címe:

https://sheidy.blog.hu/api/trackback/id/tr111333497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása